Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcejx
Menu

EN

Najczęściej zadawane pytania
Pomoc

Telekomunikacja

Czy mogę przenieść swój dotychczasowy numer do VISANET?
Tak, możesz przenieść numer w całej Polsce od wszystkich krajowych operatorów. Wystarczy, że zadzwonisz na numer Biura Obsługi Klienta i nasi specjaliści dopełnią w Twoim imieniu wszelkich formalności.
Czy potrzebuję nowego telefonu decydując się na usługi VISANET?
Nie, możesz wykorzystać własny telefon stacjonarny podłączony do bramki VoIP, jak również Softphone’u, czyli aplikacji instalowanej na komputerze, smarfonie lub tablecie. Możesz jednak zdecydować się na telefon IP z oferty VISANET
Czy w razie awarii VISANET będzie mi działał telefon?
Tak, w razie awarii usługi oferowanej przez VISANET Twój telefon nadal będzie działał, bowiem alternatywnie będzie można skorzystać z dotychczasowej linii telefonicznej. W przypadku osób nie posiadających alternatywnej linii telefonicznej u innego operatora telefon nie będzie działał do momentu usunięcia awarii przez VISANET
Jak długo trwa przeniesienie numeru?
Wszystko zależy od formy i trybu złożenia wniosku. W przypadku, gdy łączy Państwa z dotychczasowym Operatorem umowa terminowa, proces przeniesienia będzie trwał dłużej. Natomiast, gdy mają Państwo numer pre-paid (na kartę) lub umowę na czas nieokreślony, proces przeniesienia może trwać krócej. Standardowo od 7 do 30 dni, w ekstremalnych przypadkach 2 dni.
Czy przeniesienie numeru będzie się wiązało z dodatkowymi kosztami?
Nie, przeniesienie numeru telefonu do VISANET jest bezpłatne. Nie są pobierane z tego tytułu żadne opłaty.
Numer z którego korzystam nie jest zarejestrowany na mnie. Czy mogę podpisać umowę z VISANET?
Tak, jednak przed podpisaniem Umowy z VISANET należy dokonać cesji numeru u dotychczasowego operatora świadczącego usługi.
Czy mogę przenieść numer od zagranicznego operatora?
Nie, ale jeśli zaistnieje taka potrzeba, możemy zapewnić Twojej firmie zagraniczny numer telefonu.
Czy rozwiązania stosowane przez VISANET są bezpieczne?
Tak, stosujemy najwyższe normy bezpieczeństwa oparte o szyfrowaną transmisję danych.
Jakie dokumenty muszę posiadać w przypadku przeniesienia numeru do VISANET?
Dokumenty wymagane od klienta biznesowego:
dokument tożsamości osoby upoważnionej do zawarcia umowy;
zaświadczenia o numerach REGON i NIP;
wpis do CEIDG w przypadku jednoosobowej działalności gospodarczej;
wpis do KRS w przypadku spółek prawa handlowego;
wniosek o przeniesienie numeru;
oświadczenie NP, Umowa, Pełnomocnictwo – wzory dokumentów dostępne są na naszej stronie internetowej;
ostatnia faktura.
Czy mój dotychczasowy numer ulegnie zmianie jak przejdę do VISANET?
Nie, dzięki naszym rozwiązaniom, każdy klient zachowuje możliwość wykonywania i odbierania połączeń telefonicznych za pośrednictwem swojego dotychczasowego numeru telefonu. Dla klientów dzwoniących i osób wykonujących połączenia nie będzie żadnej zauważalnej różnicy.
Co to jest Wirtualna centrala IP PBX?
To centrala telefoniczna dająca pełną kontrolę nad wszystkimi połączeniami telefonicznymi w przedsiębiorstwie.
Czym różni się Wirtualna centrala IP PBX od stacjonarnej centrali IP?
W przypadku wirtualnej centrali IP PBX cała odpowiedzialność za utrzymanie i serwis centrali leży po stronie VISANET. Wirtualna centrala IP PBX nie wymaga zakupu sprzętu ani dodatkowej infrastruktury telekomunikacyjnej. Istnieje możliwość zachowania wszystkich numerów lokalnych, również w oddziałach firmy i przeniesienia dotychczasowych numerów telefonów stacjonarnych od obecnego operatora telekomunikacyjnego do VISANET.
Design: JJ Studio Graficzne
Powrót na górę strony